Funderingar på bussen

Påväg to work nu! har lite funderingar kring bloggen. Ni som följt mig länge vet att jag bytt blogg rätt mycket senaste året. as irriterande jag vet!!! För ju mer press jag har på mig ang. bloggen gör att jag lätt tröttnar och/eller tappar blogglusten bara för att jag t.ex har bildbrist. För vet inte vilken fot jag ska stå på riktigt. Vilken typ av innehåll ska mina inlägg ha, ska jag ha smileys eller inte? Såna saker kan jag grubbla sönder. Därför är det lättare att ha en sån simpel design som på denna blogg för då känner jag inte samma press att prestera.. aja får se om det blir förändring. Vill gärna ha era åsikter, hur vill ni att jag ska blogga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0