10 fakta om mig:

Jag vågar inte stå nära ett fönster och titta ut när det är mörkt, för tror att det ska komma fram ett ansikte.
Folk tror att jag är bitchig och lång av mina bilder att döma, men sen blir dom glatt överraskade. En glad och go kortis är vad jag är!
Är sjukt intresserad av saker som 18 åriga tjejer kanske oftast inte är så intresserade av, som t.ex Förintelsen, dödsstraffet osv.
Keeping up with the Kardashians, 2 1/2 men, Family guy och Dr Phil är program jag kollar dagligen haha.
Jag har fobi för ballonger, haft ända sen jag var typ 5
Det knäpper i mina leder precis hela tiden, framförallt i mina armar, låter sjukt mycket.
Om jag hade låtit bli att färga håret platinablondt 2010 hade mitt hår räckt ända ner till typ revbenen.
Jag är sjukt kräsen när det kommer till killar, känns lite sådär fjortis menmen
Kollar alltid efter mitt busskort typ 100 gånger när jag ska åka nånstans
Älskar att hålla på med keramik!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0