Like a boss.

Träffade Felicia vid 10 i tc, sen åkte vi till Solna centrum och shoppade lite. Fick med mig en jättefin tröja från Salt! kostade 299 kr, mer än jag nånsin lagt på en tröja typ haha! blev en tur till Subway och sen bar det av mot söder eftersom jag hade tid på Eaststreet piercing klockan 13:00. Ja, som i förra inlägget så förstår ni att jag piercade bröstet. Spontangrej bara! och kan säga att det gjorde så in i helvete ont.. alltså, det var sjukt! hade aldrig gjort det om jag visste hur det kändes tbh (förlåt Felicia om jag skrämmer upp dig!!) Med tanke på att alla jag träffat sagt att det inte gör ont så var jag beredd på något helt annat..men kände mig som en boss när jag var klar förståss. Sen var det raka vägen till jobbet! Har ätit middag nu med familjen, sen varit ute och promenerat lite med bror min. Får se vart denna kväll tar mig! pöss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0