3 saker jag får mycket komplimanger för...

Min hy. Blir lika förvånad varje gång.. speciellt då jag för höra det när jag tycker den är i ett sämre skick jämfört med hur den brukar vara. Så det är rätt skönt att inte behöva använda överdrivet mycket smink (även fast jag älskar att sminka sönder mig!)
 
• Min rumpa. Senast igårkväll när vi var på Hellströms berättade Annie att det var några killar & tjejer en bit ifrån oss som hade sagt typ nåt i stil med "Shit, kolla tjejen med långt hår, kolla hennes rumpa! Wow!" när vi gick förbi. fett gulligt, blir alltid så glad när folk reagerar på det sättet.
 
den 3e saken kommer jag inte ens ihåg för tillfället... HAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0