15:03

Ska tydligen regna hela helgen. NEJ NEJ NEJ!
Ska liksom sitta i publiken på big brother finalen på söndag...


Har tagit en hyffsad promenad samtidigt som jag haft Felicia i luren. Fortfarande lite småsur
efter imorse med tanke på att om min bror inte var ett sånt smartass så hade han inte sovit hos sin brud inatt och då hade jag kunnat ta hans busskort eftersom han helt plötsligt fick skyhög feber(?) och inte kunde åka till skolan idag. Nevermind.. Åt för nån timme sen men är vrålhungrig nu. Är så frestad att norpa sista burken cola som står och väntar på mig i kylen men har tänkt spara den tills bb ikväll. Aja så länge inte brorsan är hemma så är den nog säker! Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0