Liten sammanfattning

Igår: Fixade mig snabbt, fick skjuts till pendeln och tog en buss 20 över tio från Handenterminalen. På den satt jag i 40 min, hamnade in the middle of nowhere och sen mötte Ludde och Jocke mig vid bussen. Blev en chillkväll med godis, dricka, musik och snack. Vi slocknade väl 4:00 nån gång.

Idag: Jocke fixade världens fetaste lunch till oss bestående av nudlar, bacon och köttbullar. Nästan rullade fram efteråt.. Åkte därifrån vid två, hamnade hos Felicia. Vi skulle till Ikea, så vi tog bussen och var klara på ca 10 min. Ungefär så lång tid man orkar spendera där inne som mest?..
Fick ett litet ryck och köpte två doftljus. Vi smockade i oss lite krubb, sen hämtade mina föräldrar mig och Felicia åkte hem. Fick ytterligare ett ryck och städade mitt rum. Den enorma och evigt växande högen med papper och böcker som legat på mitt bord i veckor är nu borta. GÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0