Sammanfattning:

Igår: Jag och Robyn drog direkt till Huddinge, träffade en kompis till Robyn vid pendeln. Störtskön tjej! Vi gick till en grill, satte oss ute och käkade middag. Blev ett par timmars snackande, sen promenad och vid 23 åkte vi hem till Adam i Sollentuna med Ludvig, Maxim och Gustav. Chillkrök/poolparty. Inte heeelt fel! 28 ° i vattnet, inte så att man klagar. (förutom att Adam kastade i mig med kläderna på haha..) + att när vi skulle bada ångbastu så bränder jag benet på en varmluftångsak(?) så fick världens brännmärke.
 
Idag: Vaknade vid ett, drog hemåt vid fyra. Robyn och jag stannade påvägen till pendeln och käkade "frukost" i form av pizza. Tog oss hemåt till Älvsjö och jag tog bussen hem. Kanske åker och träffar Sean lite senare, för kommer inte kunna träffa honom på ca en månad eftersom han ska turnéra en massa. Cya!
 
- Den s.k "brännskadan" som den ser ut idag.. sjukt ont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0