I was born to be wild.

Åkte till Björknäs igår och träffade Annah och Sandra. Blev lite fix, snack och käk hos Sandra innan vi begav oss mot bussen. Tog oss till slussen där vi träffade på några, sen åkte jag till Sean en sväng. Kollade lite teve, åt och somnade rätt fort. Hade ställt alarmet på mobilen på 10:40 för jag skulle vara hemma senast tolv eftersom jag skulle på en jobbgrej i Skärholmen, och jag vaknade minst 10 ggr inatt/imorse och kollade mobilen för att jag trodde jag hade försovit mig.Första gången jag kolla var klockan typ 7:00 hahaha, och så höll det på... nojjkärring.se.
 
Kom iallfall hem i tid, fick skjuts av pappa och efter en halvtimme var mötet klart. Följde brorsan till bussen förut för han ska till sin tjej och päronen är på 50 årsfest tror jag. Så får sysselsätta mig bäst jag kan i några timmar! ska gå och laga mat och kolla film tror jag, mysa lite med vovven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0